Header
Har skrivit tenta idag i Mikrobiologi! Det kändes okej, kanske inte helt 100 på alla frågor men jag svarade på allt iallafall :) sen fick vi även tillbaka farmakologi tentan som även den var godkänd! Men det visste vi nog alla egentligen eftersom den var så lätt så jag fick faktiskt alla rätt haha, så enkel var den! 
Nu är det juluppehåll med självstudier fram till den 8/1. Ska bli skönt men jag får verkligen inte låta mig själv ligga på latsidan! Det är bara till att ta tag i fysiologin som ska vara inoluggad den 17/1 då vi har en 5 timmars saltenta. Ush och fy! Men jag ska ge gärnet mina lediga dagar för jag SKA klara det! Ha en bra jul allihopa! ❤️

3 kommentarer

Erica

22 Dec 2013 00:51

Härligt då det känns bra med plugget! :)

klar syrra sedan 6 år

12 Jan 2014 23:28

http://whenyouworkatlandstinget.tumblr.com/

bästa förberedelsen du kan ha som syrra är att läsa detta.
det svåraste som syrra är inte att ta hand om kunskaperna du fått
från skolan
det är att hantera att möta människor som skadas eller dör pga politiska beslut som du inte kan råda över.
om det är något du ska förbereda dig på, är det detta.

Kommentera

Publiceras ej