Header
Har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna! Kan bero på att det inte hänt så mycket. Men idag var det dags för en introduktion till tema 2. Nu börjar vi alltså om med nya mål, ny kurslitteratur och nytt fall. Känns lite bättre denna gången eftersom man har bättre koll på vad som ska göras. Dock känns det som att motivationen lite har försvunnit, dessutom har jag så mycket att göra här hemma att jag inte kan sätta mig med litteraturen föräns sent och då blir det inte lika seriöst.. Jaja detta temat är lite enklare om jag nu vågar att säga så. Det är lite mer konkreta mål, fallet är lite bättre beskrivet osv så när jag väl kommer igång ska det säkert gå bra. Dock undrar jag om dom kanske har större krav på oss nu när vi redan avslutat ett tema så det är som sagt blandade känslor inför detta. Imorgon är det föreläsning hela dagen, ska dock försöka sitta lite med böckerna när jag kommer hem.
På fredag är det självstudier tack och lov! Har lite ärenden vid middag men resten av dagen SKA spenderas med plugg å där med basta! Haha

1 kommentarer

Johanna

25 Sep 2013 20:29

Hur länge måste man plugga tills man kan börja jobba? :)

Svar: Utbildningen varar i 3år :-)
Jennie

Kommentera

Publiceras ej