Header
Godkväll kära läsare :)
Idag har varit en bra dag som slutar med pizza till idol! Vad duktiga dom är :) 
Idag var det dags för redovisning och det gick jättebra, alla var duktiga och fick beröm! Det finns inte så mycket mer att säga om det, det var en rolig uppgift som gick bra. Om vi får något betyg på detta i efterhand eller hur det kommer att gå till vet jag inte. Kanske var det bara meningen att vi skulle göra uppgiften och redovisa och sen inte så mycket mer :)
Nu gäller det bara att ladda upp inför seminariet på måndag. Första seminariet, iihh. Jag känner mig inte så stressad och jag tänker inte råplugga för det ger mig inget. Detta är första seminariet, jag tänker ta det som det är och kan lättare lägga fram plugget till nästa seminarium eftersom då vet jag vad jag har att vänta! Jag brukar vara lite för lugn vad det gäller prov och sådär.. Haha dock inte när jag gjorde min uppkörning ;) hahah! 
Japp nu ska jag kolla vidare på idol! Ha en bra helg, så hörs vi på måndag :)

2 kommentarer

Julia- Om vägen till att bli sjuksköterska

21 Sep 2013 13:32

Duktig du är! :)

Svar: Åh tack!! :)
Jennie

Erica

22 Sep 2013 13:06

Jag kommer ihåg mitt första seminarium. Jag hade råpluggat, och sen insåg jag att det inte alls var så farligt ändå... :-P

Svar: Vad skönt att läsa! Då kan jag alltså ta det lugnt ikväll :-)
Jennie

Kommentera

Publiceras ej