Header
Då var det måndag! Blandade känslor, känner mig trött på att läsa, trött på måndagar. Trött allmänt. Men jag tror att det beror på att jag käkar dåligt och känner mig stressad! 
Men men, idag var det seminarium. Som jag tror gick bra, grupperna vi arbetat i splittrades och vi fick disskutera i andra grupper vilket gick bra. Där efter fick vi skriva ner allt vi kommit fram till på ett papper och sedan på tavlan och därefter disskuterade vi om det de olika grupperna skrivit på tavlan. Som sagt så tror jag det gick bra, jag har ju inget att jämnföra det med. 
Nu när detta fallet är avslutat är det bara att ta tag i det nya! Blev dock väldigt trött när jag läste allt som skulle läsas denna gången.. Haha, ja nu ska jag sluta klaga! Det är ju precis detta jag vill bli! Det är nog bättre imorgon. Hörs då, pusss

1 kommentarer

Mercedes

26 Sep 2013 18:02

Jag tar gärna i mot recept för middagar, räkröror och bröd :)
Vart fasiken kan man köpa husk och jordnötsmjöl finns inte på vår Ica :(

Kommentera

Publiceras ej