Header
Jag skulle vilja tacka Johanna för den fina kommentar jag fick utav dig! Jag har läst den flera gånger och den gör mig lika glad varje gång. Jag hoppas verkligen att min blogg fortsättningsvis kan vara till lika god nytta som tidigare och att du bestämmer dig för att tacka ja nästa gång! Det är ett fantastiskt och mångfacetterat yrke som passar många människor. Ge det en chans, du lär märka ganska snabbt om det passar dig eller inte. Glöm bara inte att uppdatera mig om hur det går för dig, hihi.
Följ ditt hjärta! Ha det bäst, många kramar!

1 kommentarer

Frida, ssk-student på Gotland

24 Dec 2014 18:43

God jul! Jag hoppas att du kan få njuta av julen och lite ledighet. Ladda upp batterierna lite :)
Julkramar från lilla Gotland!

Svar: God Jul till dig med! Jadå här njuter jag av min ledighet med att jobba hos gamlingarna :) Hoppas du också kan ta det lite lugnt :)
Ha de bra, kramar!
blivandessk.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej