Header
Jag har under senaste tiden varit lite (läs mycket) frånvarande, jag vet förlåt. Jag kan helt ärligt säga att jag inte har haft något att skriva om för vi har knappt gått i skolan och jag har inte pluggat alls mycket. Jag skrev dock provet i torsdags och det kändes bra. Var ett ganska lätt prov enligt mig, jag får bara hoppas att jag skrapat ihop tillräckligt med poäng för godkänt :) 

Imorgon börjar ny kurs. Kommunikation. Ska bli intressant tror jag. Den är iallafall inte så stor, 5 veckor och ingen tenta som examination. Har fortfarande inte fått något riktigt schema så jag vet inte riktigt hur jag går men jag får hoppas det blir lugnt så att man kan jobba lite också :) Sen om 5 veckor är det praktik! Wiiie, ska bli så kul :D

1 kommentarer

Julia- Om vägen till att bli sjuksköterska

05 Apr 2014 10:39

Det är svårt att hålla bloggen uppdaterad haha så jag förstår dig! Antingen har man inget att skriva om eller så har man så mycket att man inte har tid att skriva något ;) Kul att du snart har praktik :D

Svar: Haha ja precis så är det! Men ska ändå försöka bli bättre! :D
Ja de ska verkligen bli roligt!! Har du de bra på din praktik? :D
blivandessk.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej