Header
Hej vänner! 
Idag har vi varit i skolan nästan hela dagen. Vi har pratat om omvårdnad vid stroke och demenssjukdom. Vi har pratat vårdplaner och slått på omvårdnadsdiagnoser i NANDA. Det har varit en intressan dag och jag tror att jag börjar fatta hur man skriver vårdplaner och vad man bör titta efter och vad som ska stå under varje sökord nu. 
Men det är lite klurigt det där men det ger sig väl :) Vi har ju seminarium på torsdag nästa vecka och det vi har då är två patientfall där vi ska skriva vårdplaner. Därav denna lektionen idag. Jag och gruppen ska träffas på måndag och skriva våra.

Nu är det helg, och det ska bli skönt! Jag ska dock jobba både lördag och söndag men det ska bara bli kul. Har inte känt att jag haft tid till att jobba under human kursen och har därför inte jobbat alls under tenta perioden och vid omtentan. Så jag ser verkligen fram emot att få jobba av mig lite nu i helgen och få träffa mina favoriter på jobb, har saknat dom.

Nä så nu ska jag och min älskade sambo laga mat, han har nämligen precis kommit hem från en arbetsvecka, mys ❤️
Trevlig helg på er!

Kommentera

Publiceras ej