Header
Hej alla fina.
En vecka till i skolan har gått. Vi har gått igenom hjärnans sjukdomar. Det var några stycken men jag kan inte säga att jag tycker det varit allt för svårt eller komplicerat. Lagom helt enkelt. 
Jag har lagt ner tid på detta, det har jag och jag känner att jag kan mycket (inte allt). Varför jag kanske inte lagt ner dom sista 10% på detta är pga att jag kommer att vara tvungen att skriva omtenta på examination A. Jag är inte i sverige då och kommer behöva hoppa över den. Det innebär att hjärnans sjukdomar samt njurarnas sjukdomar kommer examineras den 16 november istället för den 3 oktober. Därför vet jag om att om jag lär mig 90% så kommer jag nog få full koll på allt när jag börjar tentaplugga på riktigt. Jag känner att jag inte bör försöka sätta all info redan nu för då finns risken att jag inte lägger ner tillräcklig tid innan tentan och så failar jag för att jag glömt. 

Nästa vecka börjar vi på njurarnas sjukdomar! Spännande.

Ha det bra, vi hörs! 

Kommentera

Publiceras ej