Header
Nu drar det äntligen igång. Termin 5(!!) är här. Shit pommes det är helt otroligt men också så jävla kul. Ser så mycket fram emot sista året. Vi ska skriva uppsats. Vi ska avverka en del simuleringar. Vi ska praktisera i 15 veckor. Vi ska göra vår bedside och skriva NKSE-tentan. Ja vi ska göra hur många roliga saker som helst! Det är med skräckblandad förtjusning som jag tänker på uppsatsen. Jag ska skriva med världensbästa brud och jag är övertygad om att vi kommer att bära varandra genom tunga situationer.

Idag börjar vi med kursintroduktion i den första 5-veckors kursen som är vetenskaplig teori och metod 2. Den är en uppföljning på den kurs vi redan läst men även en förberedande kurs innan uppsatsen. Jag har faktiskt ingen anning om vad denna kurs kommer att ge men det ger nog med sig under dagen. Schemat vi fått tyder på att vi inte behöver vara alltför stressade, skönt ;)

Men men nu ska jag snart köra, jag skriver mer ikväll.

Kommentera

Publiceras ej