Header
Hej kära vänner! 
Tänkte titta förbi och höra med er hur ni har det? Ni fortsätter besöka mig i rättså hög frekvens och det glädjer mig att se att jag inte förlorar er trots min höga frånvaro. 

Sommaren är ju inget vidare, iallafall inte i skåne. Här har vi haft en fin vecka med väldigt varmt väder men mestadels regn och moln. Tråkigt! Egentligen så har jag inte ont av regnet eftersom att jag jobbat 100% plus lite till.. Dessutom har jag en morot att om ganska exakt en månad är vi i cypern och ska vara där i två veckor. Lovely! 

Jobbet går bra! Som ni vet går jag blandat på mava, kard och gastro. Det är faktiskt väldigt kul. Mycket att göra och ofta överbeläggningar men givande och intressant. Jag trivs i personalgruppen och alla är trevliga. Jag jobbar även lite extra på boendet men det är ytterst lite. Några pass då och då.

Snart har typ halva sommarn gått och det verkligen springer iväg. Halva tiden på sjukhuset är förbi och det säger säkert bara svish så ska man köra till skolan istället för till jobbet. Jag ser framemot skolan. Kanske inte för skolans skull utan mest för att få komma igång med sista året. Ju snabbare man börjar desto snabbare är man klar. Då ska det skrivas uppsats och sen ska det praktiseras. Det ska även planeras in för en examensfest osv osv. Det kommer att bli ett roligt sista år det är jag säker på! Jag hoppas verkligen ni vill vara med och läsa. Utan er, ingen blogg!

Hoppas ni får en bra sista halva av sommarn så ses vi i september! :D

Kommentera

Publiceras ej