Header
Fan alltså, då blev man sjuk. Blev kanondålig igår och har legat pall sen dess. Jag fruktar inför heldagen i skolan imorgon. Den kommer inte bli kul alltså. Har sovit dåligt de senaste nätterna med men hoppas på en bra natt inatt. Jag har lyckats plugga men ytterst lite. Jag har egentligen bara läst en massa artiklar. Visst det tar tid så det är väl inte helt värdelöst egentligen. Dessutom har det varit helt okej att ligga i soffan och läsa på paddan. 

Imorgon är det kvantitativ på fm och begreppsanalys på em. Jag hoppas dagen går snabbt och att jag känner mig bättre imorgon. Har satt upp mig på jobb hela helgen också så jag måste bli frisk. 
Hörs imorgon, Kram!

1 kommentarer

P

10 Sep 2015 15:21

Jaha du också. Känns som att alla sitter och hostar och nyser.. Jag inväntar bara att skiten ska nå mig också, och jag hatar vara förkyld. Speciellt när jag precis kommit igång med simningen. :P

Svar: Ja det går nog förkylningsvirus lite överallt nu! Ja jag hatar det med. Jag blir alltid lite "extra" sjuk eftersom att min allergi spär på det liksom.
Får hoppas du klarar dig från det, själv inget poolvatten bara ;)
blivandessk.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej