Header
Måndag och statistiken skjuter i taket. Kul att se att ni är så många nu för tiden, jag blir helt varm av att veta att det finns folk som dagligen klickar in på min blogg! Det är så roligt och jag skulle vilja tacka er på nått sätt men jag vet inte hur. Ni får dock gärna lägga en kommentar med önskemål om vad ni vill att jag ska skriva om så lovar jag att jag ska fixa det! Det lär bli mycket uppsatsprat och tycker ni att det är alltför tråkigt så måste ni skriva det för isåfall får jag försöka ändra vinkling på nått vis.

Idag har vi suttit i skolan. Inte skrivit något men vi har gjort våra sista sökningar och det blev bara en artikel till, den artikeln var dock spot-on och kommer ge väldigt mycket. Vi fick även läst igenom ett ganska stort antal av de artiklar vi redan har. Det resulterade i att vissa faktiskt blev bortsollade. De är tveksamma att användas i resultatet av en och annan anledning. Tror vi totalt har 12-14 artiklar som är användbara. Hoppas det räcker för vi hittar verkligen inte fler trots nya sökningar med olika kombinationer av sökord. 

Imorgon kommer vi stanna hemma faktiskt. Vi ska läsa på vad de andra skrivit inför seminariet på onsdag samt de sista artiklarna som inte blev lästa idag. Ska bli skönt att slippa köra till Halmstad och bara strosa här hemma. Kanske kör till gymmet med.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej