Header
Herrej*vlar.. Jäkla massa pluggande just nu alltså. Därav min något slöa uppdatering. Vi går igenom mängder med sjukdomar vid varje tillfälle så man hinner inte direkt renskriva sjukdomarna mellan gångerna vilket gör att det staplas på hög här hemma. Men men det är kul och man lär sig mycket det ska dock bli skönt när man blir klar också haha ;) 

En annan sak som är inplanerad under denna kursen är att vi ska åka på obduktion. Ska bli spännande och intressant men samtidigt väldigt skumt att det faktiskt är en död människa de ska skära i och vi ska titta på. Jag har inga problem med att se en död människa men just skärandes kommer att kännas väldigt underligt. 

Ha det bra, vi hörs ❤️

3 kommentarer

Emma

27 Sep 2014 23:23

Asså, ska ni åka på en riktig obduktion? SPÄNNANDE!!!

Vi fick "bara" sen en på film, men hade ju varit intressant att se det på riktigt, du får skriva om hur det var sen :)

Svar: Haha, ja vi får vara med på riktigt. Har varit iväg redan och ska sätta mig ner och skriva om det när jag får tid. Är en del att skriva känns det som!
blivandessk.blogg.se

Louise

06 May 2016 17:27

Jag pratade med sjuksköterska där jag praktiserade i April och då fick jag reda på att det bara var Halmstadstudenterna som fick vara med på obduktion. Var det samma för er?

Anonym

06 May 2016 17:27

Jag pratade med sjuksköterska där jag praktiserade i April och då fick jag reda på att det bara var Halmstadstudenterna som fick vara med på obduktion. Var det samma för er?

Svar: Jag vet faktiskt inte hur det fungerar i varberg. Annars kan ni ju ringa obduktionen i halmstad och fråga om ni också kan få komma :)
blivandessk.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej