Header
Idag fick vi reslutatet på vetenskaplig teori och metod - provet och det var godkänt! Med råge. Jag hade 45,5 av 49 så de var snälla den här gången. 

Det var super skönt eftersom att det var den sista tentan kopplad till en kurs som vi har detta året! Visst vi har läkemedelsberäkningstenta den 2:dre maj men jag räknar inte den riktigt ;) 

Föresten, vill ni jag ska lägga upp detta provet? Jag kan göra det om ni vill men enligt mig var det inte ett så roligt prov. Men om någon vill, kommentera så gör jag det :)



3 kommentarer

Anonym

28 Apr 2014 09:53

Lägg gärna upp provet :)

emelie

20 Oct 2014 19:16

Kan man endast få G på tentor och uppgifter över lag inom utbildningen eller är det vad du satsar på?

bella

19 Sep 2017 20:13

Jättegärna önskas ditt prov även om det var flera år sedan. ssk student halmstad

Kommentera

Publiceras ej