Header
Godmorgon! Ny vecka, ny kurs. Går bara till 12 idag så det är skönt. Jag tänkte berätta lite mer av det jag vet om denna kurs. Den heter Omvårdnad Vetenskaplig teori och metod 1 och vad jag förstått så kommer vi läsa om forskningsprocessen, etik i forskning, kritisk granskning och kvalitativa metoder osv. Kan säkert bli spännande :) I denna kurs kommer vi även ha Läkemedelsberäkning eftersom att vi i nästa kurs kommer att ha läkemedelsberäkningstenta! Iihhh, det är 100% rätt för G på den.. Jaja, man får nog räkna med att göra om den både en och två gånger! 

Jag tänkte också bara understryka att jag ALLTID svarar på kommentarer under era kommentarer. Så om ni vill läsa svaret på er kommentar så gå in på samma inlägg och titta där :)



1 kommentarer

Julia- Om vägen till att bli sjuksköterska

24 Feb 2014 21:49

Åh det låter ungefär som vår första kurs med forskningsprocessen och allt! :D Väldigt tråkig måste jag säga!

Svar: Haha men det är kanske samma? Fast vi har den nu! Ja nä låter inte över kul, men den vara bara 5veckor så det är snabbt över förhoppningsvis :D
blivandessk.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej