Header
Så idag var det dags för möte igen och jag blev verkligen imponerad över de två cheferna jag träffade! De var verkligen två härliga individer som var positiva och engagerade i sitt arbete. De pratade om deras verksamhet och hur de jobbade och allt lät verkligen lockande. De hade bra erbjudande över lag men lönen var verkligen en besvikelse.. De verkade osäkra och hade nog inte (i deras arbete där, de var nya chefer) anställt en nyexad. Dessutom tolkade jag det som om att det var 2015 lägsat lön de sa och är därför inte relevant för mig (får jag verkligen hoppas) för de sa 25K. Inte dåligt men betydlig sämre än andra och dessutom endast 1K mer än vad landstinget erbjuder. Tråkigt enligt mig för då sjönk mitt intresse lite. Jag hoppas verkligen att jag får bättre bud i de kommande mötena så att jag har lite mer att ställa emot dessa för jag vill upp minst 2K! Vi får väl se hur det blir. Jag lovade att höra av mig i januari/februari för besked och tänker isåfall förhandla då. Jag påpekade givetvis att de låg lågt jämfört med andra så jag hoppas de tänker till :)

1 kommentarer

Johanna

20 Nov 2015 13:03

Vad var detta för möte? Var detta från avd på sjukhuset i Halmstad el du kanske inte alls är intresserad av att jobba där?

Svar: Hej! Det var möte med en kommun alltså inte sjukhuset. Nej inte ett dugg intresserad faktiskt :)
blivandessk.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej