Header
Imorgon är det tentadax! Känner jag mig redo? Ja det tror jag att jag kan säga. Det känns okej iallafall och läraren har ju sagt att våra tidigare kunskaper ska räcka för ett G. Jag har pluggat en del i veckan och ska kika lite på det idag med annars har tiden gått åt till att träna och jobba. Efter tentan imorgon ska jag hem och sova för jag ska jobba natt på fredag. Det gäller att jobba medans man kan för att dryga ut studiebidraget lite. 

Vi har fått schemat inför nästa kurs också. Man kan säga att det är ett nästintill tomt schema. Vi går två dagar nästa vecka och sen typ 1 gång per vecka förutom 2 veckor som vi inte går alls. Känns väldigt konstigt men det ska bli spännande. Jag hoppas vi får veta handledare på tisdag också. Då har vi kursinformation. 
Ha det bra, Kram!

Kommentera

Publiceras ej