Header
Då var tentan skriven. Det kändes väl okej. Jag tycker att det är svårt att veta hur man gjort ifrån sig när det handlar om att vi ska tolka och bedömma något. Vi alla hade gjort och tolkat annorlunda men var väl hyffsat överens. Så nu får vi helt enkelt vänta och se hur examinatorn har tolkat det. Hon har ju varit väldigt lugnande och sagt att det inte ska vara några problem, att hon hellre släpper igenom än fäller oss. Hon har även sagt att om man tolkat det annorlunda jämfört med henne så får man poäng ändå. Så jag vet helt ärligt inte. Jag tror att det ska gå vägen men det är nog inte med gott mått om man säger så ;) 

Dessutom har vi fått veta vilken handledare vi ska ha i c-uppsatsen och vi fick vårt förstahandshandsval!!!!!!!! Detta är ju något som slumpas ut i klassen och jag och min skrivarkompis har gått runt och sagt "hoppas vi får X1, X2 eller X3 typ men att vi helst vill ha X1" och så får vi henne! Vad är oddsen liksom? Men iaf, vi är så jävla glada och taggade för det är verkligen världens gulligaste lärare. 

Men nu är det helg, riktig helg utan plugg. Uppvilning inför nästa vecka för då börjar c-uppsatsen woho!

Kommentera

Publiceras ej