Header
Idag hade vi seminarium i det kvalitativa och det gick väldigt bra! Läraren lugnade oss, tyckte vi var duktiga och sa att vi skulle fixa tentan galant. Så det känns bra. 

Efter seminariet började vi på våra hemtentor. Oturligt hade vi glömt böckerna hemma så det var inte så lätt. Men vi gjorde det vi kunde och ska göra resten imorgon. Det är ganska svåra frågor och vi vet verkligen inte om vi gör rätt, vissa får man liksom gissa sig till. Men men, det värsta som kan hända är att man får komplettera och det är ju inte hela världen.

En annan rolig sak var att jag och min skrivarkompis fick veta resultatet på begreppsanalysen och vi var mer än godkända. Haha, vi som tyckte det blev lite rörigt och flummigt men det tilltalade läraren iaf. Det enda som är kvar i det ämnet är boken och jag är typ övertygad om att jag inte kommer att hinna färdigt tills på onsdag. Men jag gör så gott jag kan, läser typ hela tiden. Tråkig j*vla bok bara...

Kommentera

Publiceras ej