Header
JAG KLARADE TENTAN!! Är helt överlycklig just nu. Alla tentor är klara. Jag har klarat ALLA tentor. Hur sjukt är inte det? Det kommer några uppgifter under nästa kurs men inga tentor. Jag kommer inte behöva sätta en fot till i en tentasal. Känslan som jag har nu är helt fantastisk, som ett enda stort lugn. 

Imorgon åker jag och hämtar ut tentan, sen ska vi åka och käka frukost någonstans i stan och gå igenom den. Jag kommer nog lägga ut tentan här. Tror jag, är inte helt säker än men chansen finns. Hur som helst, jag är godkänd och får vara nöjd med det om så det bara var ett halvt poäng över gränsen. Examen är inom räckhåll, nu vågar man äntligen tro på det!

6 kommentarer

Nina

28 Apr 2016 18:14

Stort grattis!! Nu kan du nästan "känna" på examen!! Hade varit roligt att se tentan så du får gärna lägga ut den 😃

Svar: Tusen tack Nina! Ja du har rätt, jag kan nästan känna den 😄
Ja vi får se om jag vågar, jag kanske har skrivit något helt knasigt 🙈
blivandessk.blogg.se

blivandeanessk.blogg.se

28 Apr 2016 19:23

Härligt. Grattis. =)

Svar: Taack! :D
blivandessk.blogg.se

Natalie

29 Apr 2016 10:17

Tjihooo vad härligt. Stort Grattis. Vilken prestation, den ska du vara supernöjd med 👍🏻

Svar: Åh tusen tack! Betyder så mycket att du skriver. Jag är jätte glad och nöjd ☺️
blivandessk.blogg.se

Caroline

29 Apr 2016 13:28

Stort grattis!! Det är du värd! Härligt att höra :)

Svar: Tack så mycket fina du, vad snällt skrivet! Betyder så mycket :D
blivandessk.blogg.se

Martina

30 Apr 2016 10:14

Wow, vad häftigt! Stort grattis!

Jag ser fram emot att följa dig i bloggen efter examen, ska bli intressant att se hur det är att arbeta som sjuksköterska i kommunen!

Svar: Tusen tack! :D

Ja jag hoppas att jag håller kvar i bloggen lite grann. Jag vet inte hur det kommer bli faktiskt, har inte riktigt bestämt mig än :)
blivandessk.blogg.se

Johanna

02 May 2016 10:19

Stort Grattis till den klarade tentan!!! :-)
Det har varit superkul att följa dina studier här i bloggen :-) det är inspirerande och du verkar helt klart bli en jättebra ssk!
Men det vore tråkigt om du slutade blogga. Alla liknande bloggar som din slutar fimnas när examen är klar. Jag är så nyfiken på hur ssk-yrket är när man väl jobbar som det :-) men det verkar förbli hemligt. (förutom den uppgiften att rapportera hur tungt det är). Men jag vill veta alla andra sidor..
Nåja, Grattis!!!

Svar: Åh tack för dina fina kommentar! Vad go du är. Det värmer verkligen att få läsa detta!
Ja jag ska försöka hålla igång den så gott det går. Det kommer säkert bli en del som nyfärdig men med tiden kommer ju även mitt arbete att bli mainstream och då kommer jag nog inte att ha så mycket att blogga om. Men som sagt ett tag efter examen kommer den nog hållas igång, sen får tiden utvisa hur det blir! Roligt iaf att du gillar den och att den är givande, försöker skriva så sanningsenligt jag bara kan :)
blivandessk.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej