Header
NKSE;n är skriven.. Jag vet inte hur det gick och det är svårt att känna efter om det är en bra eller en dålig känsla jag har just nu, det är lite både och. Det kändes varken bra eller dåligt om man säger så. Vissa frågor satt och andra var svårare. Jag vet inte om jag blir godkänd eller underkänd. Det enda jag vet (nästan med all säkerhet) är att läkemedelsdelen blir godkänd. Det var väldigt enkla tal och alla hade svarat samma så jag har svårt att tro att alla har fel. Övriga tentan känns oviss, som sagt vissa satt och andra är jag osäker på. Vi får helt enkelt vänta två veckor och se hur det går. Jag måste släppa detta nu för jag känner mig faktiskt jäkligt sönderstressad, magen har varit kaos hela veckan och under dagen har vänsterarmen domnat x-antal gånger. Denna tid är nog den värsta under heeela utbildningen. På onsdag är det bedside och har nu fått veta att det inte är en som ska gå med mig utan två. Därför känns den också ganska tung. Hur som haver, jag har en långhelg att se framemot, är ledig på måndag. Jag måste släppa allt nu, andas och få lov att leva lite. Annars kommer allt bara bli skit. Det finns en chans att jag klarade tentan och den måste jag leva på. Vad tentan innehöll och vilka typer av frågor som kom får jag ta i ett annat inlägg när jag känner för att skriva det. Just nu känner jag bara för att få vara mig själv, släppa alla krav och ta det lugnt och det är precis vad jag tänker göra nu. Hoppas ni får en bra helg, vi hörs nästa vecka!

1 kommentarer

Angelica

25 Apr 2016 12:26

Vad fick du som svar på läkemedelsräkningen? Jag är så himla osäker på den. Kan du inte svara till min mailadress? 😊

Svar: Jag kommer faktiskt inte ihåg. Spädningen blev väl 8ml med det andra är suddigt :)
blivandessk.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej