Header
Idag har min handledare tagit på sig ett extrapass på kvällen och hon frågade om jag också ville ta en kväll istället för dagpass och givetvis ville jag det! Det är på kvällen det händer lite. Det är kvällspersonalen som startar alla dropp och TPN:er. Det innebär att det kommer bli en hel del subkutana portar idag vilket är bra för min del att få träna på. Det är ju en del moment i dessa moment och det känns bra att få träna på dem innan man själv ska hantera det. Så med andra ord så ser jag framemot kvällen trots att jag jobbar till 23 en fredag. Men men, det ska bli skoj! 

Nu är det mindre än en vecka kvar på praktiken. Jag gör min sista dag på onsdag och på torsdag nästa vecka ska vi få veta resultatet på tentan. Jag hoppas så innerligt att jag blir godkänd, det är min största önskan just nu! Oavsett så är jag så glad att jag kan lägga bedsiden bakom mig, den är färdig och jag kan släppa den, dessutom är jag godkänd på min praktik med. Skulle det vara så att jag får U på tentan så är det "bara" tentan som hänger efter en och det tycker jag ändå känns hanterbart. 

Kommentera

Publiceras ej