Header
Då är man äntligen sjuksköterska! Kan inte riktigt förstå det. Det är äntligen över nu. 

Ceremonin var kanon! Vi fick gå in till musik, lyssna på tal, kolla på vårdförbundet som delade ut stipendier och ta emot vår diplom och sätta på oss våra broscher. Sedan fick vi marchera ut till musik och kramas med varandra och familj och vänner. Nu är det snart dags för examensfest och jag måste medge att jag är rättså slut men det ska såklart bli väldigt trevligt ändå. Jag bjuder på lite bilder från dagen.







6 kommentarer

Becca

04 Jun 2016 13:51

Åh vilken fin tårta. OCH STORT GRATTIS TILL EXAMEN

Svar: Tusen tack!
blivandessk.blogg.se

Nina

04 Jun 2016 14:59

Stort grattis till examen!!

Svar: Tusen tack!
blivandessk.blogg.se

Sofia

04 Jun 2016 15:45

Stort! STORT! Grattis!!! Måste vara en underbar känsla! Om 1år är det min tur! Ser så fram emot det! Tur att det är sommarlov nu, är skapligt mätt på skolan just nu! Lycka till med nya jobbet!

Svar: Det kommer gå jätte snabbt! Tack så mycket :D
blivandessk.blogg.se

Blivandeanessk

05 Jun 2016 18:32

Stort grattis. 😊

Svar: Tack så mycket! ☺️
blivandessk.blogg.se

Johanna

07 Jun 2016 18:43

Wow! Grattis!!!
Så härligt att du är färdigutbildad nu :-)
Det har varit otroligt givande och roligt att följa dina studieår här i bloggen!
Jag minns för ca 1.5år sen när jag började läsa din blogg hur glad jag var över att ha hittat hit. Din blogg är väldigt bra, DU är väldigt bra ;-) Ett plus i kanten att du svarat på mina frågor, det har hjälpt mig.

Lycka till med ditt jobb framöver, brukarna kommer säkert bli glada i din närvaro :-)

Kram från Johanna

Ps. Jag vill bli sjukaköterska i framtiden, det känns som ett självklart val efter att ha läst din blogg <3

Svar: Åh alltså du är ju bara för bra och go!! Blir lika glad och rörd varje gång du kommenterar. Du verkar verkligen vara en genomgo och varm person och om du verkligen vill bli sjuksköterska så tror jag att du är helt rätt person för yrket!
Jag är så glad över att du hittade hit, syftet med bloggen var att hjälpa och inspirera andra och det räcker för mig om det så bara är en person för då har jag nått mitt mål!

Tusen tusen, hjärtliga tack! Jag är så glad över mitt val av yrke och att jag valde att blogga om det. Jag hoppas såklart att du kommer stanna kvar här ett tag till för jag kommer att fortsätta att blogga, dock inte i samma utsträckning. Och så hoppas jag verkligen att du kommer att uppdatera mig om du väljer att börja läsa! Jag vill så gärna veta hur det går för dig.

Många många varma kramar!! <3
blivandessk.blogg.se

Johanna

09 Jun 2016 15:38

Klart jag stannar kvar och läser bloggen 👍

Kommentera

Publiceras ej