Header
Jäklar vilket fint väder vi har nu! Perfekt i denna kursen som innehåller så mycket egna studier, jag bor typ på balkongen nu för tiden haha!

Jag har varit långledig nu, nästan en vecka. Jag har dock faktiskt inte legat på latsidan för det utan läst en jäkla massa under ledigheten. Jag trivs så bra med hemmastudier, jag har hittat ett sätt som passar mig. Att plugga och jobba på brännan samtidigt är ju aldrig fel liksom ;) Idag var första dagen tillbaka i skolan igen. Eller ja, jag träffade gruppen inför det andra seminariet vi ska ha nästa vecka. Vi satt i ca 4 timmar innan vi gav upp och ville ut i sommarvädret. Vi fick dock ihop det mesta, det blir kanske ett tillfälle till som vi ska sitta ihop men typ allt är skrivet, powerpointen gjord och diskussionsfrågor uttänkta. Det som behövs göras är att gå igenom presentationen och liknande. Den ska ju ändå vara på ca 30min. 

Imorgon har vi en föreläsning på morgonen och efter det ska jag sitta med den andra gruppen och förbereda oss inför det första seminariet som vi har på fredag. Det är inför det seminariet som vi tittat på filmen med anhörigperspektivet. Jag tror vi har koll på läget med det mesta faktiskt. För min del är det fortfarande abstraktet som ska skrivas i par som är olöst. Jag har försökt få tag i någon som vill skriva med mig men ingen svarar.. Suck, jag blir så omotiverad. Men men, allt löser sig. 
Hoppas ni har det lika härligt i det fina vädret, sommarn är här nu! 23 dagar till examen...

1 kommentarer

M

16 May 2016 19:24

Jag läser t4 och följer din blogg med stor spänning! längtar tills min examen om drygt ett år. Undrar om du skulle vilja skriva lite tips angående jobbsökande, typ när det är lagom att börja söka och intervjutips? Lite luddigt kanske, men jag vill vara så förberedd som möjligt och kanske börja kolla runt redan i t5 :)

Svar: Hej! Åh så roligt att just du följer min blogg. Och vad härligt med t4, bara ett år kvar fyllt med massor av roliga saker! Jag kan absolut göra ett inlägg om detta, ska kolla lite på det och återkommer :) lycka till med de sista veckorna på t4!!
blivandessk.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej